Branżowy portal stolarki budowlanej
nowości – inspiracje - prawo - edukacja

MonterGo - przyszłość w twoich rękach

2021-12-09 | Autor: AK
Źródło: MonterGo

Zajmujesz się sprzedażą, pomiarem lub montażem okien, drzwi, bram czy rolet? Masz własne grupy montażowe lub zewnętrzne, a także serwisowe? Zastanawiasz się, czy istnieje program, który ułatwi Ci prowadzenie firmy, koordynację montaży i pozbycie się niepotrzebnych papierowych dokumentów, a na dodatek będzie dostępny w zasięgu ręki przez 24 godziny na dobę? „MonterGo – dobrze zorganizowani” to innowacyjne narzędzie dla profesjonalistów.  Premiera tego programu obyła się dnia 25 listopada 2021 r. w Strykowie podczas Warsztatów Branżowych VIP organizowanych przez Stolarka VIP.

MonterGo – co to takiego?

MonterGo to webowa aplikacja służąca do obsługi firm zajmujących się sprzedażą, montażem i serwisem stolarki budowlanej, osłon etc. Program powstał w oparciu o doświadczenia branżystów we współpracy z najlepszymi programistami. Jest bardzo prosty w obsłudze i intuicyjny. Dzięki niemu będziemy mieć wszystko w jednym miejscu, a więc:

- bazę klientów oraz zawarte z nimi umowy,
- możliwość wysyłania e-maili, SMS-ów,
- wewnętrzny komunikator z pracownikami,
- informacje dotyczące wszelkich sytuacji związanych z klientem,
- możliwość wykonania cyfrowego pomiaru stolarki,
- wygenerowanie protokołu odbioru, z możliwością podpisu na miejscu budowy,
- i wiele innych możliwości.

Kalendarz montaży, serwisów i nie tylko

Każda firma ma swoje programy i sposoby na planowanie montaży, pomiarów i serwisów – kalendarz Google, tradycyjny kalendarz, tablica informacyjna wisząca w firmie etc. Jednak czy trochę nas to nie ogranicza? Dlatego aplikacja MonterGo umożliwia dokładne planowanie terminów montaży i pozwoli automatycznie wysłać do klienta SMS-a z przypomnieniem na kilka dni przed montażem o zbliżającym się terminie montażu czy serwisie.  Pomoże również zaplanować trasę dojazdu ekipy montażowej na miejsce montażu, zapisze wszelkie szczegóły montażowe, włącznie z potrzebnymi elementami montażowymi, nie wspominając o precyzyjnych pomiarach i zdjęciach z miejsca montażu stolarki. Ty zaś jako właściciel będziesz mógł w dowolnym czasie i miejscu mieć nad wszystkim kontrolę.

Pomiar stolarki

Każdy pomiarowiec, jadąc na budowę, ma ze sobą notes, w którym rysuje otwory okienne, kierunki otwierania etc.
Jak wiadomo, większość z nas ma niewyraźny charakter pisma i to czasami stwarza dużo problemów. Pomiarowiec, będąc na budowie, będzie mógł wpisać pomiar okien, wykonać zdjęcia, zrealizować dodatkowe uwagi, które automatycznie zostaną zapisane w kartotece klienta. Wszystko to dzięki cyfrowej karcie pomiarowej.
Tak sporządzony pomiar zostanie automatycznie wysłany do naszego biura obsługi klienta (salonu), które zajmuje się wyceną stolarki. Dodatkowo nasi montażyści posiadający aplikację MonterGo będą wiedzieć, z jakiego materiału wykonany jest budynek (silka, porotherm, ytong etc.), jakie zabrać narzędzia (wiertła, kołki etc.), jak wygląda dojazd do inwestycji, czy potrzebny jest dźwig. Czy to nie ułatwia komunikacji i eliminacji błędów?

Ważne informacje dla monterów

Ekipa montażowa, pomiarowiec czy serwisant będzie wyposażony w tablet, na który zostanie wgrana aplikacja MonterGo. Dzięki temu, planując montaże, nasza grupa montażowa otrzyma powiadomienie o dacie, miejscu montażu, zestawieniu okien i parapetów, zakresie prac czy trasie dojazdu. Otrzyma też wszelkie instrukcje techniczne i zalecenia producentów co do montażu.

Reklamacje

Opieka posprzedażowa i czas reakcji to podstawowy warunek rozwoju i funkcjonowania firmy. Czasami zdarza się, że nasze zamówienie jest niekompletne, pękła szyba przy montażu etc. Moduł serwisu pozwoli obsłużyć zgłoszenia reklamacyjne, wysyłając informację do naszego biura albo bezpośrednio do producenta.

Protokół zakończenia prac

Protokół odbioru robót to dokument, który należy sporządzić po zakończeniu prac. Dzięki aplikacji MonterGo klient będzie mógł podpisać go na tablecie. Taki dokument zostanie automatycznie wysłany do firmy i na e-maila klienta.

System MonterGo oferuje wiele możliwości związanych z komunikacją między pracownikami i usprawni zarządzanie firmą, a co najważniejsze – pozwala zaoszczędzić czas. Wszelkie dokumenty związane z inwestycją w jednym miejscu – elektronicznym segregatorze, do którego mają dostęp wszyscy pracownicy. Koniec z papierologią – MonterGo to prawdziwa rewolucja!

Uczestnicy Warsztatów VIP byli zachwyceni tą przydatną branżową aplikacją, a co Państwo myślicie o takim programie?
Jeżeli chcecie poznać więcej szczegółów na ten temat, proszę napisać na adres:  info@montergo.com

Przeczytaj także

W Yawal mamy Seaside w standardzie.

Rozważasz zakup systemów profili aluminiowych do okien i drzwi dla strefy narażonej na szkodliwe czynniki atmosferyczne np. nadmorskiej? Albo po prostu chcesz zapewnić maksymalną trwałość powłoki lakierowanej proszkowo w swoich oknach i drzwiach z aluminium? Koniecznie przyjdź do Yawal, ponieważ...

Salony Okien i Drzwi VIP przyszłością branży stolarki

Każdy rok jest inny, każdy daje nam okazję do wykazania się, każdy rok w końcu to nowe wyzwania, którym musimy sprostać. Rok 2021 to może być rok końca tego cholernego koronawirusa, powrót do normalności, ale tak jak było już na...

Nasi partnerzy