Branżowy portal stolarki budowlanej

Konwent Stolarki w Gniewie

2024-01-31 | Autor: Stolarkavip
Źródło: StolarkaVIP

Dlaczego nasza branża uwielbia przyjeżdżać na Konwent Stolarki, który odbywa się na zamku w Gniewie?

Dlatego, że jest to miejsce magiczne, miejsce, gdzie ścierają się różne poglądy, gdzie ludzie poznają innowacyjne rozwiązania, gdzie mogą brać udział w interaktywnych i całkowicie merytorycznych prezentacjach. Dlatego wreszcie, że mogą uczestniczyć w spotkaniu branżowym, któremu zawsze towarzyszy myśl przewodnia, zawsze nagradza najlepszych z najlepszych i może również dlatego, że można w spokoju, w kuluarach czy podczas uroczystej kolacji na dziedzicu zamku Gniew Hotel&SPA poznać nowych ludzi, nawiązać kontakty biznesowe i wdrożyć nowe rozwiązania. Dynamika zmian jest ogromna. Mikro i bardzo duże firmy z pewnością sobie poradzą. Jednak co z resztą? Co z sektorem MŚP? Na to i wiele innych pytań odpowiemy już 21-22 lutego na zamku w Gniewie podczas 35. Konwentu Stolarki VIP.



Będą konkrety, będą prognozy, będą optymalne rozwiązania i interaktywne sesje, które pobudzą wyobraźnię wśród naszych uczestników. Liczy się jednak nie tylko sam zamek i znakomita atmosfera, ale przede wszystkim ludzie, eksperci, specjaliści, wizjonerzy, znawcy i praktycy. Ich naprawdę warto poznać, warto posłuchać, warto z nimi podyskutować, warto dowiedzieć się, jak może wyglądać najbliższa i nieco dalsza przyszłość. Oto nasza plejada ekspertów:

Dr Artur Bartoszewicz – Ekonomia jest dla ludzi, ale trzeba umieć ją czytać, rozumieć i wyciągać wnioski. Jeżeli prognozy się nie sprawdzają, oznacza to, że zostały źle postawione, a gdy się sprawdzają, warto wiedzieć, dlaczego. Co wiemy, ale – co ważniejsze – czego nie wiemy o gospodarce i naszej branży w szczególności?
Marcin Szewczuk – okna XXI wieku to w dużej mierze okna PVC, jednak każdy rynek jest inny. Różnorodność produktowa i skupianie się na potrzebach klienta oznacza również geograficzną dywersyfikację. Jakie to rynki, jakie systemy?
Elżbieta Kacprzykowska – ubezpieczenia transakcji są gwarancją otrzymania zapłaty za towar. Nie warto ryzykować sowich pieniędzy, ani tym bardziej blokować rozwoju, w tym zwiększenia obrotów handlowych z firmami zagranicznymi i polskimi.
Maciej Mańko - zrównoważony rozwój, zero emisyjności wymaga od nas wszystkich wielkiego wysiłku i determinacji. Szkło, PVC, stal czy drewno – każdy z tych materiałów podlega recyklingowi, ale warto, aby każda firma miała nie tylko wizję, ale też praktyczne rozwiązania produkcji i pozyskiwania surowców.
Marek Bednarz – co to znaczy znaleźć właściwy produkt do montażu stolarki, a jeżeli jeszcze jest odpowiednia pomoc techniczna, świetna logistyka, profesjonalny serwis, to sukces jest gwarantowany. Co to za produkt, co to za rozwiązanie?
Dr Katarzyna Obłąkowska – każde społeczeństwo jest inne, każde ma swoje „5 minut”, a gdzie my jesteśmy jako Polacy? Czy jesteśmy lojalnymi pracownikami i patriotami gospodarczymi? Jak postrzegane są nasze firmy i nasz kraj?
Zbyszek Dyrka – nie wiem, czy jest jeszcze coś, czego możecie się Państwo dowiedzieć o osłonach na słońce, wiatr, dla bezpieczeństwa. Jest natomiast jedna rzecz, którą należy wiedzieć i stosować – tylko sprawdzone, tylko gwarantowane, tylko certyfikowane wyroby. Najświeższe wiadomości z targów ze Stuttgartu.
Michał Baran – co to znaczy piękne drzwi, co stanowi o jakości drzwi i dlaczego tak ważne są indywidualne rozwiązania na miarę potrzeb i możliwości. Każdy producent wie, jak ważne są panel drzwiowe, ale nie każdy wie, jakie są możliwości różnych firm je dostarczające. Warto wiedzieć, warto to sprawdzić.
Jarosław Wiczuk – tak wiele mówi się o ciepłym montażu, tak wiele jest mowy o energooszczędności, ale co to tak naprawdę to dla nas znaczy i dlaczego ciągle jeszcze wybieramy cenę, a nie jakość. Czy to się zmieni i dlaczego to się musi zmienić? Czasy są wymagające i bardzo konkurencyjne.
Michał Gaczyński  – wiele już powiedziano o fasadach, oknach czy drzwiach z aluminium, ale jakie są faktyczne trendy i które firmy mogą spokojnie patrzeć w przyszłość, a które rozwiązania ciągle wymagają modyfikacji i zmian, aby móc konkurować na rynkach europejskich.
Dr Kamil Maliszewski – Facebook to nie antidotum na wszelkie bolączki marketingowe branży, ale narzędzie, podobnie jak inne social media, bez których trudno się już obejść. Komu najbardziej służą? Oczywiście tym, którzy są tam obecni i bardzo widoczni.
Marzena Jakimowicz – badania produktów i systemów nie są po to, żeby mogły istnieć instytuty badawcze, ale po to, aby produkty były bezpieczne, funkcjonalne, trwałe i porównywalne z innymi. Dlaczego warto zadbać o to, żeby spełniać normy, które są różne w różnych krajach, ale konieczne, żeby tam sprzedawać swoje wyroby?
Arkadiusz Dziki – kupujemy w internecie, porównujemy tam produkty, używamy różnych aplikacji, korzystamy z konfiguratorów, zostawiamy trwały ślad, ale czy wiemy, jak to wykorzystać w naszej branży? Czy ciągle jeszcze uważamy, że klienci nie będą kupować okien, drzwi bram czy rolet przez internet? To mit, który musi zostać zastąpiony twardymi faktami, naprawdę!
Marcin Kurzak – globalizacja to także szansa dla polskich firm oraz dla polskich produktów, np. chemii budowlanej, które święcą triumfy nie tylko w Polsce, ale właśnie powstały w Polsce z myślą o nowoczesnym budownictwie.
Dr Krzysztof Kuczyński – jesteśmy do Państwa dyspozycji, ale jest jeden warunek konieczny do spełnienia – trzeba chcieć badać swoje wyroby, trzeba chcieć konkurować z innymi jakością, bezpieczeństwem produktów i wyróżniającymi się parametrami bez względu na to, czy są to okna, drzwi, bramy, fasady, czy montaż.
Jacek Żemojtel – interesują nas nowości, ale czy faktycznie wdrażamy je w swoich firmach? Estetyka, design – to tym się teraz konkuruje na rynku okien i drzwi? Kto ma najlepsze rozwiązania i czym się one charakteryzują? Są rozwiązania i produkty sztampowe, ale są też innowacje i rewelacyjne. Które, jakie?
Piotr Placha – pomoc nie przyjdzie sama, firmy muszą o nią prosić, muszą wiedzieć, czego chcą, jakie rynki są im bliskie, a jakich nie znają, ale chcą poznać. Mamy dla Państwa wiele propozycji promocji zagranicznej, ale to od Państwa zależy, czy zrealizujemy ambitne plany biznesowe.
Dr Paweł Jurowczyk – sztuczna inteligencja to już nie zabawa, to nie pieśń przyszłości. To rozwiązania, które w zasadzie są szybciej wdrażane niż nam się wydaje. Jeżeli nie załapiemy się na ten „pociąg”, to nie tylko stracimy szansę na konkurencję produkcyjną, handlową, marketingową, ale w ogóle możemy wypaść z rynku.

Oprócz tych ekspertów będziemy gościć wielu innych. Będą prezentacje, pokazy praktyczne, networking. Ponadto specjalnie dla Państwa organizujemy uroczystą biesiadę z wręczaniem statuetek i dyplomów dla „Najlepszych z Najlepszych”.  Nie zabraknie niespodzianek „rycerskich”, Kasyna „007” na zamku, nocnego zwiedzania z przewodnikiem i tarocisty wynajętego specjalnie na tę okoliczność, który przepowie nam przyszłość, zarówno tę społeczną, jak i gospodarczą. Taki Konwent zdarza się tylko raz w roku, dlatego w sposób szczególny Państwa zapraszamy. Konwent na zamku w Gniewie odbędzie się w dn. 21-22 lutego 2024 r. Dla tych z daleka przygotowaliśmy coś wyjątkowego (ofertę) z dwoma noclegami, a dla tych z bliska także mamy coś specjalnego. Wystarczy do nas napisać lub zadzwonić.

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego prosimy o zgłaszanie się już dziś! Zainteresowani udziałem w Konwencie prosimy zwrotnie o napisanie TAK-GNIEW na adres: marketing@stolarkavip.pl lub proszę dzwonić pod nr: 531 561 202. Tam warto być, tam trzeba być, tam będą najlepsi z najlepszych! Konwent na zamku w Gniewie już 21-22 lutego 2024 r. Zapraszamy!

Przeczytaj także

Jak skutecznie weryfikować kontrahentów z branży TSL?

W branży TSL współpraca z nowymi kontrahentami to codzienność. Przewoźnicy nieustannie poszukują nowych zleceń, a spedycje – podwykonawców gotowych je realizować. Kluczem do współpracy jest zaufanie, a jego warunkiem weryfikacja kontrahenta. Skutecznemu sprawdzaniu partnerów z branży TSL poświęcony jest nowy...

Polscy producenci z wizytą w firmie VORNE

Prezentacja innowacyjnych rozwiązań, zwiedzanie fabryki, udział w największych targach w regionie Euroazji a także spacer po Stambule to punkty programu jakie firma VORNE przewidziała dla polskich producentów stolarki otworowej zaproszonych do siedziby firmy w Stambule.   Polsko-tureckie spotkanie Dzień techniczny...

Nasi partnerzy